Igår skrev...

... jag att jag ev skulle få upp lite bilder här på bloggen. Tyvärr fick jag åka själv igår pga av att "fotografen" fick förhinder. Jä*ligt tråkigt men så kan det bli...
Förhoppningsvis dröjer det inte jättelänge innan jag kan få med mig honom till gymmet. Jag tycker ju själv att det vore skoj att få upp lite bilder:).

Idag har det varit en ganska så intensiv dag med julshopping... Tur att man inte är ute i absolut sista sekunden i år! Sån hysteri och stress skådas sällan av mig men det räcker ju faktiskt bara att åka till ett köpcentrum. Vissa ser ju faktiskt ut att må bra av den atmosfären... Inte jag... Nä, inget för mig!

Tänker faktiskt inte skriva så mycket om träningen idag mer än att jag va där och att det gick bra. Min onda arm är i oförändrat skick, men den är träningsbar iallafall.
Där emot tänker jag skriva lite om Sveriges handbollstjejer. Fasiken va synd! Första halvlek va ju så bra! Även andra... Ett tag...:(
Tyvärr blev det förlust idag emot Frankrike, och ett utslaget svenskt gäng kommer att få lämna Brasilien redan efter 8-delsfinal. Tråkigt! Men dom har varit duktiga.
Nästa gång! Då jäklar! :)

//D


Kommentarer
Postat av: Martin

Yo mannen. Snygg blogg. Det verkar ga bra med traningen. En riktig biff har du blivit. Imponerande. Lycka till sa hors vi.

2011-12-17 @ 08:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0