Nu var det...

... ett tag sen jag skrev så det e väl dax att skriva några rader.
Träningen har fortsatt i vanlig anda, mer eller mindre. Tyvärr så måste jag fortfarande anpassa styrketräningen lite efter min arm. Jag har ingen värk i armen längre när jag inte tränar vilket är skönt. Där emot känner jag mig snabbt trött i armen på gymmet när jag belastar lite hårdare. Det e inte så jättekul... Jag vill ju kunna köra på för fullt ju!
Jag vet att jag snart är tillbaka på 100% igen men jag är lite otålig. Men det blir väl så.
Är man på gymmet och väljer att spara på kroppen så känns det som att man gått dit och bara såsat runt, vilket faktiskt inte stämmer. Finns ju så mycket annan träning att ägna sig åt och på så sätt spara lite av ev överbelastade kroppsdelar. Men det känns! Mest i skallen tror jag.... Psykologiskt...

Idag tänker jag i alla fall vila hela kroppen... Ingen träning alls. Imorgon kör vi igen!
Har jag tur imorgon får jag med mig en vän till gymmet och då kanske det kommer in lite träningsbilder här på bloggen.

Trevlig helg på er alla!

//D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0