Idag har...

... det i alla fall börjat lite bättre på självskyddet. Men det e nog mycket tack vare att jag själv sa ifrån. Jag är faktiskt rädd för att skada mig, och skadar jag mig kommer jag inte kunna träna ordentligt och där vill jag faktiskt inte hamna. Det va inte jättelänge sedan jag skadade min högra axel vilket resulterade i att jag fick redusera min träning väldigt. Efter det följde min förkylning som även den gjorde att ej kunde träna med full kapacitet. Skulle jag skada mig nu så är vi där igen och där vill jag som sagt INTE hamna. För övrigt så går det bra....! jag kommer att åka och träna idag och fokus ligger på mage och rygg. Rygg är roligt att träna men magen... megen e ju bara jobbig, och svår. Den är svår att träna utan att ta hjälp av andra muskler, och då jag alltid tränar ensam så blir det knepigt. Oavsätt om det nu e svårt så kan jag i alla fall konstatera att jag gör något rätt för det syns;-) Nä nu e det dags och se om jag lyckas hålla mig ifrån skador eller inte. Förhoppningsvis! Hörs! //D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0