Min arm...

... känns som spagetti! Typ överkokt spagetti! Och det vill man inte ha... Framför allt armbågen... Men det har varit kul.. Riktigt roligt och det roliga fortsätter några dagar till.

Trots en intensiv dag i skolan med viss träning åkte jag och körde ett ganska så hårt pass på gymet. Och det gick bra, mycket bättre än vad jag faktiskt förväntade mig. Idag testade jag en ny magövning. Den va grymt jobbig men jag fick grym kontakt med magmusklerna. Jag har några andra magövningar jag kommer att testa vidare i veckan.
Dessa övningar tänkte jag testa och skriva lite om i slutet av veckan. Jag kommer även länka till youtube-klipp så det blir överskådligt.

Hmm.... Svårt att inte återkomma till min ömmande arm. Men den har iallafall lite behandling nu så morgondagen ser ljus ut... Hoppas ja:)

Det får räcka för idag....

//D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0