Usch vad...

... jag tog slut idag. Eller inte jag utan min arm! Det va lite obehagligt att helt plötsligt förlora all kraft man har... Bara sådär! Nä, det va f*n inge kul alls! Dock va jag inte ensam. Vi va flera som inte kunde fortsätta att använda just armen i vissa övningar. Och åter igen: instruktörerna accepterade det. Dom tycke nog att vi va lite mesiga och klena men dom accepterade och hittade på nåt annat åt oss veklingar:-). Jag har funderat på varför det blev som det blev för mig och många andra kunde fortsätta men kommer inte fram till någon slutsats. Där emot har jag självklart mina teorier. En av dom är att jag igår borde struntat i gympasset efter gårdagens övningar i skolan. Jag borde ha sparat mig och kommer att tänka mig för i fortsättningen. Jag kunde tex endast kört kondition igår.
Det gjorde jag tex idag. Endast lite lugn cykling, i ett skönt tempo.
Ja.. Imorgon ska jag orka med det sista och med tanke på omständigheterna har jag nu förberett bra tycker jag. Jag kommer att fokusera och gå in för uppgiften med positiv inställning. Det skall räcka!

Med det tänkte jag avsluta för idag...

//D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0