Vaknade upp...

... imorse med en skön känsla! Veckan som gått har varit mycket rolig och givande, men tung och påfrestande, och jag e glad att jag nu kan vila och ägna mig åt annat.
Som sagt, det har varit riktigt bra och jag vill verkligen poängtera att våra instruktörer gjort ett mycket bra jobb.. Utan dessa två hade det inte varit samma sak... All kredd till er!!

Träningen kommer jag inte skriva så mycket om idag av den enkla anledning att det inte finns så mycket att skriva. Jag har tränat men då kroppen är så nedbruten efter veckan har det blivit väldigt lugn träning. Jag har inte orkat! Efter varje set har musklerna i princip krampat och då går det inte. Konditionsträningen har dock inte uteblivit.
Nu ska jag ta det lite lugnt.... Hoppar in och skriver sen!

//D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0