Vilken...

...dag det har varit. Jag är helt blå på båda armarna. Helt blå på armarna och mör i hela kroppen... Lite ont i huvudet också
Nej, jag har inte tränat idag. Det orkade jag inte.. Jag har haft självskydd idag!

Ja herregud! Jag har gått självskyddskurser många gånger, men jämfört med denna så va de tidigare kurserna... Ja... inga självskyddskurser. Idag har varit en rolig och jobbig dag och jag kommer säkert att somna som ett barn. Tyvärr blev det ingen träning idag. Jag orkade helt enkelt inte, rent fysiskt. Dock har jag planerat att träna imorgon trots att självskyddet är både imorgon och på fredag. Vi får väl se. Skulle det vara så att gymet uteblir nån mer gång denna vecka så gör det inget. Under kursen ser jag det som ett extrapass att åka till gymmet... Aja, vi får se.
Känner mig trött nu och ska väl försöka somna.
Det går nog fort!

//D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0