Då va...

...det nytt år igen. 2011 var ett ganska så tungt år tycker jag jag. Mycket som hände och mycket som hela tiden var på gång, så jag hoppas att detta året blir lugnare.
Jag har väl inte varit så aktiv här på sista tiden heller men jag har liksom inte haft tid, eller nåt har hela tiden kommit emellan men jag ska försöka skriva lite oftare.
Annars går träningen bra och åt rätt håll. Min onda arm är som den är men på nåt sätt har jag vant mig. Jag vill tro att den blir bra till slut.

Veckan som kommer tänker jag köra stenhårt och efter alla helger som varit då gymet haft stängt mer än vanligt har jag fått ägna mig åt lite hemmaträning och konditionsträning utomhus. Det är inge roligt! Är man van att träna på gym där allt finns blir det så omständigt när man måste tänka själv:). Men som sagt.. Imorgon är det vardag igen och öppet som vanligt framöver.

Nä, om man kanske skulle ta å kliva upp nu så man får nåt gjort.

//D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0